راه سوم در معضل کاندوم ن اختراع شد.

دو سال پیش دانشمندان اعلام کردند که هیچ شوخی بر روی کاندوم باقی نمانده است. کسانی که کل داروخانه را برای خرید کاندوم می خرند ، که در آخرین لحظه های مناسب و مناسب برای نگهداری کاندوم در خانه ، کاندوم را کنار می گذارند . ما از گفتگو درباره این مفاهیم خودداری می کنیم. نه همه باید بشنوند ، بلکه به عنوان یک کندین خجالت رفلکس

انعکاس حمل کاندوم برای ن موضوع دیگری است . ما می دانیم که لوازم جانبی مورد علاقه ن برای حمل کیسه کاندوم نیست. کاندومها که عملکرد آنها همیشه قابل تقدیر است اما در سطح "ماه را نمی دانستم!" باقی مانده است. وقتی حمل می شود ، جزو محصولاتی نیستید که خانمها حمل آن را ترجیح دهند؟ آیا بازاریابی اشتباه است یا ادراک در جهت مخالف پیش می رود؟ تیفانی گاینز 24 ساله ، که در جستجوی پاسخ این سؤال ، خود را در بازار یافت ، کاندوم Lovability را تأسیس کرد.

کاندوم Lovability محصولی است که به طور کامل برای خانم ها طراحی شده است. جعبه کاندوم استتار شده در بین کرم ها ، رژ لب ، حداکثر زباله در کیسه های نه. هدف این است که ن نسبت به محافظت احساس راحتی کنند.

گاینز که روش تبلیغ اجتماعی را برای تبلیغ محصول خود انتخاب کرد ، یک میکروفون را در دست خود گرفت و از مردم سؤال کرد که آیا ن باید کاندوم بپوشند؟ وی گفت ، گسترش میکروفون در قله رکاب های تمدن مردان ، آنها از نی که دارای کاندوم هستند ، قدردانی می کنند. ن بر اساس شرم گفتند که از حمل کاندوم ترس دارند. وقتی یک زوج را می بینیم که در تلویزیون به عنوان کشوری که از RTÜK شکایت دارد ، در حال بوسه زدن هستند ، کم و بیش می توانیم حدس بزنیم که آیا ما آماده این محصول هستیم یا نه.

 

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها